www.orebroguiden.se

Imorgon flyger jag hem.

Eller alltså hem och hem. Jag vet inte ens vad som är hem längre.

Jag vet inte om det är för att jag är bakis och trött eller om det var att jag googlade mingelbilder från Örebro härom dagen. Det här är vad jag hittade:

 - Coola killar i tribals och nametag halsband (in case det blir krig och jag glömmer bort mitt namn liksom)
- Coola killar med sitt namn intatuerat i forntida bokstäver (supercoolt och också bra att ha om man nu skulle glömma sitt namn - man kan ju glömma namnbrickan hemma - händer ju alla)
- Tjejer i exakt likadana gina tricot klänningar - fast i olika färger.
- Örebro-stekare som sitter i vip-avdelningen och dricker mousserande vin jag kan liksom se hur den ena stekaren säger till den andra "Vaska nu kompis, Vaska, its so fucking cool to vaska mousserande vin för 120 spänn".

Nu ska jag gå och dö, Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0