Mitt liv är inkomplett - och ditt också.

Varje gång jag börjar mass-skriva här så tänker jag "åh nu ska jag skriva typ varje dag och kommentera några bloggar så någon kanske läser den här skiten". 

Men sen ska jag jobba... och sen ska jag vara en okej flickvän (vara kåt, ha rakade ben, sminka mig ibland, inte får stressutbrott, ni vet det vanliga) och vara social... ni vet...ETT INTE FÖR PRESSAT LIV. 

... 

...

Idag ska jag ta en powerwalk till södra Dublin och shoppa! Shoppa i södra Dublin är bättre. Allt är bättre. Människor luktar gott, luften är ren, ingen försöker råna en - snacka om livskvalité. 

Och sen finns det Dublins bästa HM där och världens bästa inredningsbutik. 

Jag har aldrig gillat inredning, eller köpa bestick och knivar men det här är helt sjukt! 

Varje gång jag och Saris är där inne så inser vi hur himla inkomplett vårat liv är.

 
"KOLLA TINA!!! Det här är två apor som är salt-kar och sitter i ett banan skal. Jag bara måste ha det här! Allt kommer smaka bättre - mitt liv kommer bli bättre"


"KOLLA SARA!!! Jag har hittat te-silar som ser ut som jordgubbar!!!! OMG - jag måste ha. Måste måste måste!!!"


"KOLLA TINA (gråtfärdig)!!! Jag har hittat muffins formar som ser exakt ut som han gröningen i "the muppets" jag måste ha det här. Den kostar 100 euro men alltså - jag måste! Vi får hyra ut lägenheten Tina... i värsta fall får du sova i soffan och jag och Micke på toaletten. Och om det inte går så tänker jag sälja mig själv...för den här muffins formen. "




källa


Förstår ni hur inkomplett era liv är nu?

Kommentarer
Postat av: linda

Hej :) Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg just nu där man kan vinna ett presentkort på 300:- ! Perfekt att ge bort som julklapp, eller vara lite ego och behålla själv!



Om du inte är intresserad ber om jag om ursäkt för detta inlägg och önskar dig en fortsatt trevlig helg :)



Kram!

2010-12-04 @ 18:06:04
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Lo

du är kanske den roligaste bloggaren någonsig, jag har läst din blogg sedan du var i usa och du är tamigtusan helt genialisk. Tänkte bara säga det.

2010-12-15 @ 22:55:56
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0