Fantastisk upptäckt.

Jag och Sara har upptäckt något helt fantastiskt.
KAFFE-MUGG-TERMOS på Starbucks!
Det började med jag att blev superförkyld och var tvungen att låna Sara's fab mugg (hon har tre - egentligen fyra, men en är sönder så tre. Och vad någon än säger så behöver man tre muggar.)
OCH DEN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT BRA!
Håller värmen jättebra. Fast det är inte det. Jag känner mig så cool.
Jag har aldrig varit cool och vet inte hur det känns men om jag skulle någon gång varit cool så skulle det vara ifall jag hade en sådan termos-mugg från Starbucks.
Det ända jobbiga med detta är att det har skapat en viss stämning mellan mig och Saris.
Konversation mellan mig och Sara på jobb-chatten:
Jag: SAARIISSS jag älskar termosmuggen så himla fab!
Sara: JAG VEEET TINISSS!!!!!!
Jag: Jag vill köpa en till varje tillfälle, en när jag powerwalka, en när jag tränar, en när jag shoppar och en på jobbet.
Sara: JAG MED!!! Jag har ju fyra..nej...tre..men dom behövs ALLA tre.
Jag: mm, "So tinis style".
Sara: Nej tina. "So saris style"... jag var först.
Jag: Kanske men jag sa "So tinis style" först.
"Sara has left the chat"
Sara har inte kommit hem från jobbet än.
Tror hon vill ha tillbaka sin mugg också.
(vilket inte gör någonting för jag kan skaffa en egen fab mugg)
Jag och Sara har upptäckt något helt fantastiskt.
KAFFE-MUGG-TERMOS från Starbucks!
Det började med jag att blev superförkyld och var tvungen att låna Sara's fab mugg (hon har tre - egentligen fyra, men en är sönder så tre. Och vad någon än säger så behöver man tre muggar.)
OCH DEN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT BRA!

Håller värmen jättebra. Fast det är inte det. Jag känner mig så cool.
Jag har aldrig varit cool och vet inte hur det känns men om jag skulle någon gång varit cool så skulle det vara ifall jag hade en sådan termos-mugg från Starbucks.
Det ända jobbiga med detta är att det har skapat en viss stämning mellan mig och Saris.
Konversation mellan mig och Sara på jobb-chatten:

Jag: SAARIISSS jag älskar termosmuggen så himla fab!
Sara: JAG VEEET TINISSS!!!!!!
Jag: Jag vill köpa en till varje tillfälle, en när jag powerwalka, en när jag tränar, en när jag shoppar och en på jobbet.
Sara: JAG MED!!! Jag har ju fyra..nej...tre..men dom behövs ALLA tre.
Jag: mm, "So tinis style".
Sara: Nej tina. "So saris style"... jag var först.
Jag: Kanske men jag sa "So tinis style" först.
"Sara has left the chat"
Sara har inte kommit hem från jobbet än.
Tror hon vill ha tillbaka sin mugg också.
(vilket inte gör någonting för jag kan skaffa en egen fab mugg)
(eller förutom imorgon - om du läser det här Saris - TA INTE BORT MUGGEN FRÅN MITT SKRIVBORD)
Bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0