Shoppa snart!

Jag ska snart iväg och shoppa snart.

Jag gillar att handla saker, speciellt smink, jag vet inte varför men det är som allt är möjligt. Ni vet om jag köper den där superbra pudret för 60 euro så kanske jag inte alls är ledsen längre och om jag köper den där mascaran på samma gång så kommer mitt liv bli lika coolt som tjejerna på stureplan.


Typ så.


Men det är en sak jag inte klarar av. Det är när butikassistenten försöker sälja på en allting i butiken.

Det är inte så att jag skulle vilja köpa allt.


Det skulle jag.


Men jag jobbar på it-support och jag har tyvärr ingen svinrik kille som säger "oooh baby take my credit card"

Jag vet det sista är helt sjukt typ lika sjukt.. som...


Jag vet inte. Men det är helt klart inte normalt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0