"Nytt jobb på G"

På Hooters:

Servitris: So, do you live here?
Jag: No, in Dublin!
Servitris: That's to bad.
Jag: Why?
Servitris: Cause if you lived here I could totally give you an application form.
Jag: To work at hooters?
Servitris: Yeah, exactly! So cool.


När min chef frågar om jag vill förlänga jobbkontraktet kommer jag bah säga: "Sorry Boss men jag har typ ett nytt jobb på G, det är lite hemligt så jag får inte säga direkt var men det är rätt exlusivt och dresscoden är såå mycket coolare."



Bild tagen från http://img.funtasticus.com.


Kommentarer
Postat av: iwjakwftmftft

En bild på dig i dom där kläderna bör läggas upp på bloggen snarast!



Du skriver annars jäkligt roligt. Tummen upp för det. Om du lägger upp en bild alltså. Annars tänker jag säga att du skriver skittråkigt.



Så. Hur ska du ha det?

2010-07-15 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0