Något måste göras innan den här bloggen dör va!

Ja. Nu skriver jag igen.

Skapade en annan blogg innan för att jag trodde det skulle bli lite bättre.

Men vet ni?

JAG BLIR INTE ROLIGARE FÖR DET!!!

För ärligt talat. I lost my touch. Jag är svintråkig. Och jag vill ju vara rolig, det är ju därför jag startade bloggen.

Jag vill inte att jag skulle tvinga fram något "kuligt" och "spexigt" när jag inte känner för det.

Gah! Jag saknar att kunna skriva roligt och bra och få människor att skratta. Jag hade max 30-40 läsare men oavsett om jag fick någon okänd person att börja skratta eller om det var min bästa kompis så blev jag ändå glad.

Jag har använt humorn för att kunna bearbeta saker. Om ett förhållande går sönder, ja det kanske känns förjävligt men om man kan skratta åt allt det jobbiga, visst känns det lite bättre?

Och visst känns det lite bättre om i alla fall en skrattar med dig.

Så... jag ...antar att det är lika bra att släppa på stressen och prestationsångesten innan den här bloggen dör va!




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tog kortet? //Cicci

2010-05-21 @ 14:20:06
Postat av: Anonym

Så länge man skriver med magkänslan så blir det nog bra!

2010-05-22 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0