Jättebra intiativ!

Min kollega försökte muntra upp mig med att bjuda in mig på schlager-kväll med sina två gay-roomies.

JÄTTEBRA INTIATIV!

Helst vill jag umgås med så många bögar som vanligt. Inga straighta killar. Bara bögar. Massor av bögar.

Vi kommer säkert dricka cosmos och käka morötter och dipp (Cause chips has a lot of carbs!) och dom kommer säkert ääälska Anna Bergendahl och sen berättar jag att jag och min kille just gjort slut och så säger dom "OMG honey, he is sooo not worth it, and he tooottally didn't deserve you!"

Eh. Ja. Jag har aldrig varit på schlager-kväll med två bögar. Men det är typ så här det är eller?

Med risk för att låta lite stereotypisk.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0