Nu flyttar jag! (nästan)

Jag håller på att kolla på lägenheter just nu.

Jag vet inte riktigt vad som hände men helt plöstligt satt jag där på eftermiddagsrasten och tänkte "Nu fan flyttar jag!"

Inte för jag hatar var jag bor nu men jag bor SÅ JÄVLA LÅNGT BORT från alla.


"Ska du komma över och äta med oss?"
, frågar mina kompisar.

"Ja kanske, jag ska bara tvätta först och sen ta min egna lilla guldhelikopter och flyga över till er. Jag är där om trettio minuter.", svarar jag.

"Vill du med och kolla film?.", frågar mina kompisar.

"Nej jag kan inte för min lilla guldhelikopter är sönder och bussystemet i Dublin är lika pålitligt som en kille som har påsar med proteinpulver i garderoben.", svarar jag.


(alltså inte pålitligt alls)



Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHAHA

2009-10-05 @ 10:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0