Mentalt instabil? Typ... nej!

Idag tänkte jag se på filmen "Paranormal activity".

Mina kompisar säger att den är suuuuuperläääskig och att du egentligen inte vill streama den till mig för jag kan bli mentalt instabil.

Okej att jag var rädd att cykla i mörker två veckor efter jag såg 28 dagar och 28 veckor (under samma vecka dock!) och att jag än idag HATAR att "gå med ryggen fri" efter SAW IV(för man vet aldrig när pussel-mannen drogar ner dig och sätter fast dig i en maskin som krossar sönder dina organ).

Men alltså... jag ska KLARA det här. Jag ska det.

Jag kanske ska kolla igenom garderober och andra utrymmen innan filmen.



Men jag ska klara av det.




Bild tagen från bloodygoodhorror.com.

Antagligen en jätteläskig film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0