Lurad och manipulerad och nu måste jag tänka ut en ny outfit också.

På lördag ska jag och mina jobbar kompisar träffas och "bondas".

Först hade vi tänkt att bara äte ute. Jag var så himla taggad "Vad ska ni äta på lördag? Ska ni ha efterätt, VILKEN DÅÅÅÅ?" (Jag hade till och med redan fixat min outfit)


... men helt plötsligt. utan förvarning kom min kollega på en ide, "Men varför ska vi inte gå 1 mil innan, det vore ju jättekul, tycker ni alla det?"

Och HELT PLÖTSLIGT också UTAN förvarning säger alla i kör "Jaaa det gör vi!"


Jag har alltså redan anmält mig.


Känner mig lurad.

Kommentarer
Postat av: Fagel

Ha ha ha ah ha... Snacka om falsk marknadsföring.

2009-10-08 @ 08:36:18
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0