Love life. Bara love life.

Åh vilken händelserik dag idag!


- Ringde hem. Min lillebror svarade. Grät. (Sen la han av någon anledning på).

- Ringde pappas jobb. Grät. Kan eventuellt ha sagt orden "Vi ses i himlen, pappa!" innan jag la på (Först var jag inne på att säga "Jag ser ljuset Jonathan, jag ser ljuset!" men det skulle nog inte ha samma effekt).

- Åkte till en lokal vårdcentral där jag bor. Dom kunde inte ta mig (även om jag höll på att dö) på grund av att jag inte var gravid (!!!). Jag svarar med: "Oh, but I think we have an misunderstanding, I'm pregnant, don't you see? And I'm in labour too. OOOH MYYY GOOOD THE BABY IS COMING OUT!!!"

Funkade... inte.

- Ringde hem igen. Mamma svarade. Grät. Mamma säger att sånt här tar tid och att jag ska sova, dricka mycket vatten och äta frukt och grönskaker.

- Insett att mamma är lika inkompetent som min jobbläkare.



Och nu ska jag svälja min lilla egengjorda värktablettscocktail.

Spännande.



Kommentarer
Postat av: Fagel

Jag ville bara säga att jag blir så JÄ***LA glad när jag läser din blogg. Har som morgon rutin att alltid titta in här innan jag börjar jobba och varje gång lämnar jag bloggen med ett leende på läpparna. Så tack... Tack tack tack för att du är så sjukt rolig och "go".



Och du... krya på dig...

2009-10-22 @ 08:42:06
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0