Jag och min nya kingsize-säng.

Ni kanske vet att för två veckor sen fick jag fnatt och bestämde mig att flytta?

Well... jag har fått ett place nu!

Okej... ett rum. Men jag är så himla exalterad. Helt plötsligt finns det tusentals olika saker jag kan göra NU i mitt NYA rum som jag INTE kunde göra i mitt gamla.

Exempel:

1.
Jag kan springa från ena väggen till den andra, några gånger, och faktiskt bli trött. (Detta kan bero på min brist på kondis. Men det tycker jag inte vi tar här.)
2. Jag kan rulla från den ena sidan av min kingsize-säng till den andra, medan jag utropar "Åh men nu ligger jag på högersida, eller nej vänta... vänster... höger...vänster... höger! Gu vad skoj det här är!" (Hah! Kommer typ aldrig bli uttråkad en torsdagkväll, typ aldrig!)
3. Jag kan bo i min garderob om jag känner för det. (Nu är det ju så att jag har en kingsize-säng MEN om jag känner för det är min garderob så pass stor att jag kan sova där också.)




Fint va? Och dörren leder till min egna lilla balkong. Inte för jag vet vad jag ska ha den till heller. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

woho grattis till ditt place! :D

balkongen kan vara bra att ha! För hur ska Edward annars komma in? ;D

2009-10-18 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0