Vad tänkter ni på när det blir strömavbrott?

Igår gick vi strömavbrott i mitt bostadsområde precis när jag skulle gå till jobbet.

"SKIT OCKSÅ!", tänkte jag, "Jag visste det!!! Zombieattacken är här,  I freakin new it! Och mamma som kommer om två dagar... JÄÄÄÄVLA SKIIIT Och nu kan jag inte heller gå till jobbet. Nej jag får nog ta bussen. Fast tänk om det zombies på bussen också? Och jag kan ju inte direkt gömma mig nånstans (för alla vet att även om man gömmer sig i ett litet litet torp på landet med igentäckta rutor så hittar zombies dig förr eller senare) och flygplatsen är heller inget alternativ för stora folkmassor är helt klar att UNDVIKA under en zombieattack). åååh, jävla skit!!"




Vad tänkter ni på när det blir strömavbrott?





Bild tagen från http://blog.comicwonder.com.


Kommentarer
Postat av: Fagel

Cardio, Double tap, Always wear your seatbelt and enjoy the little things in life.



Och om du inte sett Zombieland ännu så kan du fullkomligt ignorera hela denna kommentaren.

2009-11-25 @ 11:15:10
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: moster

Hej Tina

Tänk i morgon får du främmande har träffat 2 av dem idag o de hade total kontroll på packningen.Dom tror visst att det bara regnar hos dig. Men jag har kollat sol i två dagar! O vi syns om en månad o då kommer ju jultomten med:)

Ha dé

2009-11-25 @ 21:50:01
Postat av: Fagel

Men då så... Du har du ju allt du behöver för att överleva... :):)

2009-11-26 @ 04:57:38
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0