Tina har räddat världen. Igen.

Jag beställer mat på Ikea:

Jag: Can I have meatballs please?
Restaurangbiträdet: Sure! With Jam?
Jag: Yes, please!

Restaurang biträdet slevar fram köttbullarna och sylten och såsen. Men sen händer något där. Han går förbi... nej det kan inte vara sant... han går förbi POTATISEN. Vadå? Varför gör han såhär för? Jag vill ha min mat, ja vill ha... VAD I HELVETE!!!

Jag blir helt nollställd. Restaurangibrädet står framför pommesen. Han tänker ge mig  pommes. Till mina köttbullar. Pommes. Det här går inte, jag drömmer, jag mardrömmer. Tänk snabbt nu tina? Rädd det här nu, just do it!

Jag: AAAAAAAAAH, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Restaurangbiträdet fryser till.

Jag: Oh, I mean, I want potatoes not pommes. Sorry! Hehe.




Just nu känner jag mig totalt utmattad. Men jag antar att det är så det känns att rädda världen från en katastrof.







Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag har varit med om precis samma trauma. Tog med 10 timmars terapi att komma över det...

2009-11-15 @ 13:44:21
Postat av: Fagel

Ha ha ha ha ha.... Snacka om kulturkrock.. Bra gjort... Stå på dig!!! Vi håller tummarna för ett en snabb återhämtning.

2009-11-16 @ 08:58:20
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0