Åh vad synd.

Åh det är så varmt just nu.

Jag smälter.  Och det är ju synd. För precis idag tänkte jag ta min powerwalk.

Och för första gången var jag pepp och tänkte "nu ska fettet bort".  Jag tänkte till och med köpa såna där gå-stavar... eller nej det är för dyrt... så jag var påväg att hugga ner ett av våra äppelträd och karva egna. BARA SÅDÄR.

Men sen läste jag någonstans att det är farligt att vara ute i solen. Man behöver skydd och sånt! Och då kan jag ju liksom helt plötsligt bara DÖ. Huxflux.

Och vi vet mycket väl att jag inte får dö.

Mina katter kommer ta livet av sig, Nadal kommer bli så himla ledsen att han inte spelar tennis längre och hela världen kommer GÅ UNDER!!!


... och det vill vi ju inte. Eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0