Min framtidsplan just nu:


Åh ibland vill jag bara börja skriva någon gång!

Jag saknar att skriva. På mitt sätt.

Jag ser bara framför mig hur jag en dag får sån himla inspiration och kreativitet att jag skriver en bok. Bah sådär. Och sen blir jag rik, och har råd att skaffa mig en personlig tränare, så jag kan gå ner tre kilo och då kan jag använda mina smal jeans igen, som mina svarta örhängen passar så bra till. Och i samma stund träffar jag Nadal och vi blir superkära och jag lär mig spela tennis. Sen flyttar vi till en strand villa i Spanien och vi får supersnygga barn (det gör inte ens ont!) och...

I alla fall.

Det är framtidsplanen just nu.



Bild tagen från orvillelloyddouglas.wordpress.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0