Vad har du gjort?

Nej nu ska vi tänka positivt människor!


Som, till exempel, imorgon ska jag träffa min kära kusin som varit och rest i TVÅ ÅR.

Vi kommer utbyta reseerfarenheter. Såhär kommer det antagligen låta:

Kusin: Ja, vart ska jag börja! Surfat i Australien, varit på får-safari i Nya Zeeland, åh Tina, det finns så mycket att berätta! Vad har du gjort?

Jag: Eh...hm...jo... det är ju svårt att komma på något såhär. På rak arm. Hm...eh..jo, NU VET JAG! Jag brände hål på en säng. Ja just ja. Det gjorde jag. Kan också ha fått sparken efter den incidentet. Minns inte riktigt.

Tystnad

Jag: Men... gud vad roligt med får-safari, så himla avis!


Phu! Där räddade jag situationen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0