Resplaner:

Jag och Mamma funderar på att åka till Egypten. Bara vi två.

Åh, jag ser verkligen det hela framför mig:

Jag och mamma färdas genom öknen på kameler, där vi stannar vid några övergivna pyramider och måste fightas mot aggressiva mumier och skorpioner (men det är okej, för vi har gått en kurs i karate veckan innan) och sen, sen lyckas vi hitta en hemlig lönndörr i pyramiden och mitt bland oss finns guld och diamanter och vi kan leva i överflöd, för alltid!

Det andra alternativet är att åka till New York över halloween.

Har inte riktigt bestämt mig än.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Eftersom det är Halloween kan ju samma outfit passa som på kamelerna i Egypten ;D

2009-07-09 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0