Skitsamma. Jag är hemma nu.

Tillbaka i Dublin.


Resan tillbaka gick bra. Typ.

Först möts jag av säkerhetskontrollsnazisten. Jättekul. Allt var fel. Antagligen får man inte ha datorn i en sån där tunn laptopväska (det fick jag för fyra dagar sen. Men vad vet jag) och det var antagligen SUPERVIKTIGT!!! OCH DEN SOM INTE VET DET ÄR JU TYP DUM I HUVUDET!!!!

Plus att glömde lägga min halsduk i en sån där box också och då... då KAN MAN JU BARA GÅ OCH DÖ!!!

Efter att har varit  i gaten i typ 20 min drabbades jag också av plöstlig sinnesförvirring (trodde att jag var på fel gate). Då ruuusar jag iväg mot passkontrollen igen och blir stoppad av en sån där passvakt (antagligen får man inte gå ut igen) och sen råkar jag sno en killes väska för jag trodde den var min.


Men eh... en röd rullväska är ju typ likadan som en sån där svart ryggsäck som jag har. Eller??!!



Skitsamma. Jag är hemma nu.

Kommentarer
Postat av: Fagel

Ha ha ha ha.... Så det är därför säkerhetsriskerna ökat så markant senaste tiden...

2009-12-29 @ 07:39:11
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0