Tips!

Efter mitt senaste förhållande tog slut (eller gick käpprakt åt helvete - beror på hur man ser det) har jag gått från förhållande-tjej till typ-frivilligt-singel-tjej.

Så har jag några tips hur man klarar detta? Jo det har jag faktiskt:


1. Sup dig ASFULL.
2. Radera alla posts som börjar med "xxx är i ett förhållande med xxx" eller "xxx är förlovad med xxx" på FB. (Även om det låter bittert så är det absolut inte det. Jag är glad för andras skull. Bara inte just nu.)
3. Köp jätte-dyrt smink (jag köpte en mirakel foundation från MAC för 350 kronor. Jag tänkte inte på mitt ex på kanske...15 minuter. Totalt värt det!)
4. Se ett 16 and pregnant - maraton på MTV. (Oavsett om du är totalt heartbroken så är du fan inte 16 bast, gravid och har en loser pojkvän).


Annars har jag inga andra tips.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0