You can't get them off. Can you?

Ska snart dra och shoppa.

Det är samma visa varje gång.

Det är nämligen så att VARJE gång jag går in i ett shoppingcenter så är jag helt övertygad att jag fortfarande är en storlek 25.

Detta leder en kamp mellan mig - och - försäljaren.

Jag: I can't get these on. It must be something wrong with these.
Säljare: Ehm, have you tried size 26... or 27?
Jag: Eh, are you sure. Cause I think there is something wrong with your jeans. They are reeaaally tight. And usually if I hold my breath for a really long time and dont eat for two days I can get these one. So.
Jag: I don't think it's the jeans.
Jag: Ok. The tag?
Säljare: I dont think it's the tag.
Jag: The model?
Säljare: I dont think it's the model.
Jag: BUT THERE MUST ME SOMETHING!!!! I mean.. eh. You don't have spanx?
Säljare: Spanx?
Jag: Yeah. You know. The thing for fat people on tvhop where they put something on and suddenly they look all slim and stuff. I saw this woman once and she was like a size 30 and with spanx she was like 25. Or something.
Säljare: We don't sell tvshop stuff in here.
Jag: Well ok, I guess I'm gonna try to get these off then.

Två minuter går.


Säljare: You can't get them off. Can you?
Jag: Eh.. no.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: jag är i Karibien då..

2010-01-09 @ 10:50:46
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-10 @ 13:23:39
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hahaha, du är min favorit tjejen!

2010-01-11 @ 05:53:13
URL: http://loadofshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0