Om jag bara blir hälften så smart som min mamma när jag får barn skulle jag var nöjd.

Mammor är verkligen så sjukt smarta ibland. Dom kan liksom komma på dom mest logiska grejerna helt plötsligt, utan förvarning.


Exempelvis som nyss.

Jag ringde hem till Mamma och storgrät för jag ville hem. Då sa mamma "Meen varför dådå?" och då sa jag "Deet ääär kaaallt, buhäääääää"


Och helt... totally... out of the blue säger mamma "Men sätt på värmen då?!"



Om jag
bara blir hälften så smart som min mamma när jag får barn skulle jag var nöjd.



(Helt seriöst. Utan ironi)






Kommentarer
Postat av: mum

och sen blir man smart av att lyssna på The best of P3, 14 timmar med the best of 2009...

2010-01-06 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0