Och det är historien om hur jag bröt lår benet.

Ibland beundrar jag såna där modebloggar.

Speciellt hur dom poserar.


Jag gillar speciellt den där jag-spelar-kobent-fast-det-är-jag-inte-för-det-gör-att-min-Ginatricotklänning-ser-mycket-dyrare-och-orginellare-ut.


Jag menar jag skulle typ aldrig klara av det:

Fotograf: MEEEEER KOBENT, Tina, meeeeer kobeeent.
Jag: Men vadå? Jag har kramp, OK?
Fotograf: Meeeeeer kobeeeent gumman, Its in, Its sååååå in.
Jag: Jag har benen väldigt mycket in. Jag vet!!!! Det gör ont!!!!
Fotograf: Men är du helt efter eller? Meeeeer kobeeeeeeeeeent. Det gör hela bilden tjejen, typ hela bilden, its fashioon, its so fashion with kobent.
Jag: Men jag grinar typ snart, så kobent är jag nu.
Fotograf: Amen grina är fashion, det gör det redan mer verkligen, mer känsla, Ginatricot klänning kommer se sååå orginell ut. All the girls out there is gonna comment your blogg soooo much. Och du kommer få såna där fanpictures och synas på blogg.se och blondinbella kommer länka dig och snart kommer du får klippa håret gratis hos bobbys och... Det kommer bli såå coolt.
Jag (tänker-jag behöver verkligen en gratisklippning): Hm. Ok. Då.

KNAK.


Och det är historien om hur jag bröt lår benet.



Kommentarer
Postat av: Fagel

Jag är ingen girl men jag kommenterar ändå och bara baserat på ditt inlägg borde du få en gratis klippning. Ha ha ah. Underbart

2010-01-08 @ 08:37:24
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's roligaste reklam!* (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-roligaste-reklam.html#comment

2010-01-08 @ 10:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0