Jag kanske är dum. Men det verkar nästan okej att bo på den där ön.

Jag har blivit beroende av "Lost".


Jag vet att jag ligger ungefär fem år efter men precis när lost startade så kom en annan serie in i mitt liv... O.C.

(Och ärligt talat var snygga killar och kläder och pengar och coola hus myyyyckeeet mer intressant än några himla flygplansresenärer som hamnar på en tropisk ö!!!)


Hur som helst så är det några grejer som förbryllar mig.



Några saker som förbryllar mig med "Lost":


- Varför får tjejerna aldrig mens?
- Hur kommer det sig att just varenda tjej på hela ön har helt suuuperrakade och lena ben (som liksom skiner).
- Varför blir alla snyggt bruna nästan på en gång?
- Hur kommer det sig att personerna på ön typ utför som hajkturer varje dag (Typ leta efter det stora odjuret-hajk, döda-piggsvins-hajk etc.) och aldrig klagar att dom är hungriga. Inte ens den tjocka killen klagar! (Själv får jag typ panik efter tre timmar utan mat. Men det är ju kanske bara jag.)


Jag kanske är dum. Men det verkar nästan okej att bo på den där ön.









Kommentarer
Postat av: moster

Hej

Har saknat dina inlägg!! Vill bara informera dig att varje dag så efter duschen så doftar det skumbananer, Ahlmarks bilar, eller tutti frutti godis om mig.Kan undra varför?

2010-01-03 @ 21:33:17
Postat av: moster

Hej

Har saknat dina inlägg!! Vill bara informera dig att varje dag så efter duschen så doftar det skumbananer, Ahlmarks bilar, eller tutti frutti godis om mig.Kan undra varför?

2010-01-03 @ 21:34:11
Postat av: LLL

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Å HERREGUD VAD ROLIG BILD!! SHIT ALLTSÅ - JAG SKRATTAR PÅ MIG!!! faaaaaaaaaaan va bra!!

2010-01-21 @ 00:02:58
URL: http://bestehest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0