Biljard=komplicerat

Ska snart dra och spela biljard.


(Tackade nej till Elle-galan)


Biljard gör mig nervös. Det ska alltid vara tusen olika megakomplicerade regler:

"Öh, Okej Tina, nu ska du försöka skjuta ner den där helfärgade bollen.. okej... STOOOPP... inte så Tina du fattar väl att du inte kan skjuta in den på direkten, nej du måste dansa först och sedan springa åtta gånger runt bordet. Medsols. Sedan slå bollen sicksack genom bordet..åh nej nej nej? Vad fan gör du? Sikta INTE mot den svarta bollen, du får inte ens nudda den. Så ja, så ja. OCH INTE I FEL HÅL FÖR I HELVETE!!! Kan du ingenting? Det är alltid det fjärde hålet till höger... MEN FAN INTE PÅ EN GÅNG? Har du sprungit längs bordet åtta gånger än? Nej! Och..."



Alltså förlåt att jag avbryter mitt i den här spännande konversationen men kan vi inte göra något enklare, kanske mensa-testet eller nåt?




Kommentarer
Postat av: Lena

Hahahah din blogg är den roligaste jag har läst!!

2010-01-29 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0