Vill bara ha lite igenkänning.



Vi har prov nästa vecka på allt vi har lärt oss.


Jag blir alltid så himla psykad av prov. Först är jag helt lugn "Nej men ett prov, vad roligt!", sen drabbas jag av känslan att jag ska vara bäst, och ha alla rätt och va så himlans duktig att jag får ett diplom (för jag är bäst) och allt slutar med att jag kanske hamnar i nån tvshow om hyperintelligena människor och jag är med! (Jag tänker discovery eller något sånt). Och då kanske danskarna på utbildningen FÖRSTÅR att jag bara skämtade (typ) när jag frågade vad hej betydde på danska eller när jag inte hittade start-knappen på datorn.


Vill bara ha lite igenkänning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0