Typ trött.

Andra dagen på jobbet. Klockan är halv tio nu och jag är helt körd.

Kan vara att jag har världens minsta cykel som jag liksom måste huka mig för att kunna cykla på (efter ett tag kan det bli jobbigt).

Kan också vara att jag i två dagar shoppat kontors-kläder (och det är superansträngande), man får nämligen inte ha jeans, tshirts, sneakers, toppar med anstötande texte som "Im to sexy for my top" eller "Fuck the world" och korta kjolar. (snart går jag nästan naken för jag är så himlans förvirrad av den här himla kläd-regeln. Plus att det inte står att det är förbjudet. Nånstans)

Förutom på fredagar, då får man nästan ha på sig vad man vill!!!


Men bara nästan.



Ett exempel hur man inte får gå klädd (det är är typ skandal!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0