Problemlösande tjej.

På mitt jobb på teknisk support måste vi vara "problemlösande". Ett sätt att vara problemlösande är att prova en massa olika program för att se vad som inte är fel. Tills man hittar rätt.

... Jag har kommit på att det är EXAKT samma sak med killar. Man måste gå igenom ett gäng, idioter, proteinpulver missbrukare, killar som säger "Det är inte dig det är fel på, lovar!", killar som säger "Åh du är sån himlans skön och rolig tjej" (fast dom har kollat in mina bröst hela kvällen) TILLS du inser vad du INTE ska ha. Och hittar rätt.


Någongång.


...men tills har jag den här bilden som skärmsläckare:




Bild tagen från: theimprover.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0