Örebro i ett nötskal.

Josse: Det är fan omöjligt att hitta en kille att hångla med i Örebro.
Jag: Jag vet. Antingen är dom fula, är svin, har tjej, har legat med din kompis, har legat med din kompis kompis, har redan legat med dig. Eller är bög.
Josse: Åh du har så rätt!
Jag: Jag vet och sen när man bara kommer ut från Örebro. Pyttepyttelite. Kanske en radie mellan 10 mil jag då hittar man kille på direkten att hångla med
Josse: Åh, kunde inte sagt det bättre själv. Det är fan helt sant.
Jag: JAG VET!!! Typ så fort man kommer över stadsgränsen så tänker man "Nej men han kan jag ju hångla med, och han, och han, och han, OCH HAN DÄRBORTA OCKSÅ!!!"
Josse: Du har så rätt. Du har så rätt.





Jag och Josse blir väldigt exalterade när vi kommer över gränsen. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du lät så lik Björn Gustavssons karaktär "WoW Jocke" när du sa att : han kan jag hångla med, och hand kan jag hångla med" osv. Fast han säger något helt annat.

Och ja, vi blir Väldigt exalterade när vi kommer över gränsen ;)

2009-09-08 @ 00:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0