Någon har visst också gått en kurs i teknisk support!

Jag tycker det är jättekul att någon har börjar kommentera lite här.



Känns skönt att ni har förstått tekniken, Hur man gör.



Kommentarer jag gillar:


"Nej Tina, jag lovar det är inte ljuset du är så himlans söt på RIKTIGT också!"

"Även om du inte kunde print screen förut så är du en smart tjej ändå"

"Jag önskar också jag kunde fixa kedjan på min cykel."

"Vadå, brandlarmet gick på två gånger den här veckan, MEN ÄÄÄH, händer ju typ alla."





(Och jag vet. Det är jättekrångligt att kommentera (speciellt att trycka på kommentera knappen där nere). Jag kände samma sak tills jag började jobba på teknisk support och nu känns det mycket lättare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0