Jag skulle gjort den där rapporten i excel.

Idag hade vi lite extra utbildning på jobbet:

Såhär känns det:


"Varför Tina, är du inte född ett datageni för, varför Tina var du helt ovetandes om att man kan köra printscreen på tangentbordet (knapp: printscreen) innan du började jobba med teknisk support. Och varför gjorde du INGA SOM HELST uppgifter på datakunskapen i ettan. VAAARFÖÖÖR?"




Råd till tjejer i 16 års åldern:


Jag vet att datakunskapen i ettan är supertråkig. Och jag vet att msn är MYCKET roligare och att ni minsann tänker att ni ändå ALDRIG ska jobba med datorer i framtiden (modebloggare är ju så himla mycket coolare!). Men jag lovar att en dag hamnar ni där. Någonstans där ni aldrig skulle hamna.


På teknisk support.

Och då lovar jag att ni önskade att ni hade gjort den där rapporten i excel.



Kommentarer
Postat av: Micael

Please, only advise you should give to 6 year old girls is to hook up with me ; )

2009-09-25 @ 00:58:49
Postat av: Micke

Alltså du får fan ändra det där... 16!!!

2009-09-26 @ 00:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0