Jag är ledsen men det är fel.

Jag fick en kommentar om just varför killen jag träffade i Vegas kunde tänka på just mig när han såg ett Mcdonald's.

Jag vill inte chocka er... men jag har jobbat där.

Och JAG VET. Nu så blir det supersvårt att ställa om sig helt plötsligt: "Men vadå, är det där inte tjejen som spelar mot Robert Pattinson i den där vampyr-filmen?", "Är det där inte supermodellen som pryder en stor Calvin Klein affisch i downtown New York. "Är inte det där tjejen som vann hawaiian tropic tävlingen förra året?"


Jag är ledsen. Men det är fel.


(Fast en gång drömde jag att jag var tjejen som spelade mot Robert Pattinson i Twilight så det första påståendet är ca 10% sant)



Kommentarer
Postat av: Fagel

And the truth shall set you free. Men, oroa dig inte... Även dom stora var tvugna att börja någonstans (själv var jag karaokevärd och nu är jag Brad Pitts bodydouble, när jag inte fyller någon arena i Los Angeles med mitt band som hela världen avgudar.. harkel) så i våra ögon kommer du fortfarande vara störst, bäst och vackrast. :)

2009-09-23 @ 10:09:52
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0