God natt:

Det går 3 killar på en tjej på min arbetsplats.

Efter två veckor börjar jag sakna att prata med tjejer. För det finns några grejer killar aldrig fattar.

Saker killar aldrig fattar:


1. Att vi tjejer har flera miljoners olika hormoner i kroppen och på ett ÖGONBLICK kan vi blir sura, börja gråta, får ett psm-utbrott utan förvarning. Och det är helt normalt.
2. Att mensvärk gör ont. Ibland har jag till och med trott jag födde barn. Eller ja. Hade förvärkar i alla fall.
3. Att inte alla tjejer gillar pengar, killar med snygga bilar och att allt vi tänker på är att fixa naglarna. Och sminka oss.

Vi är faktiskt inte så himla ytliga varelser!

Nu ska jag fila naglarna.


God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0