Analys?



Jag och mina resekompisar.

Haha.

Idag fick jag ett email från en kille jag träffade i Las Vegas. Han var antagligen suuuuperledsen att han inte hört av sig han sa också att varje gång han ser ett Mcdonald's tänker han på mig.

Alltså.

Han tänkte inte på mig när han såg något blått "eftersom det påminde mig om mina fina ögon".

Han tänkte inte på mig när han hörde någon speciell låt "eftersom jag är en sån speciellt tjej".


Nej. Han tänker på mig så fort han ser ett Mcdonald's.



... kan någon analysera det här åt mig?





Kommentarer
Postat av: Fagel

Det är ju inte utan att man behöver veta vad som VERKLIGEN hände på MCD... :)

2009-09-22 @ 08:14:11
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0