Who knows what happens next.

Mormor: Jag har lite extra pengar över här, vill du ha.

(Jag tänker: Jaaaaa, jag tack! Ge mig, ge mig bara!)


Jag säger: Nej, det behövs inte.

(Jag tänker: Men vad i helvete, vad är det här? Du, vill, vill, vill, pengar, pengar, pengar.)

Mormor: Men är det säkert, för jag har här, jättemycket, bara att få.

(Jag tänker: Men hör du inte, det är ju BARA ATT FÅ. Och tänk möjligheterna du kan köpa... den där svindyra klänningen från topshop plus bältet och kanske örhängerna till och... kom igen Tina... bara säg ja, två bokstäver. Ett ord. Ja.)

Jag: Nej.




Och när jag ändå är i farten kan jag ju bara ge upp ALLA mina sparpengar och ge det till en alkis på gatan.


Varför sluta här liksom?







Kommentarer
Postat av: LLL

HAHAHAHAHA!! fy fan vad sånt är jobbigt!!

2009-12-02 @ 13:48:24
URL: http://bestehest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0