Sen får jag inte. För mamma.

Jag fick en kommentar angående vilket företag jag jobbar på.

Nu är det såhär att det inte är superdupersmart att jag berättar det. För det första eftersom om jag... jag vet inte... råkar skriva om den gången då jag råkade koppla bort en kunds dator helt och hållet (vilket ändå var helt okej för den gick igång efter typ 5 minuter) och jag samtidigt nämner företagets namn.

Det ser ju inte så himla bra ut (Varken för mig eller för företaget).

Och för det andra så får jag inte det. För mamma. And I really want those fucking expensive black boots for christmas.


Så att säga.


Kommentarer
Postat av: Fagel

Noterat. Tänkte mest på att jag jobbar på en serviceverkstad i sverige som lagar i stort sett alla märken och iomd så har man en hel del kontakt med folk på olika supporter. :) men, tack för svaret i alla fall. Kul att du är tillbaka.

2009-11-05 @ 08:45:06
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0