MEN EFTERSOM MAN ANTAGLIGEN BLIR SÅ JÄVLA OATTRAKTIV PÅ ARBETSMARKNADEN OM MAN INTE PLUGGAT KLART VID 30 SÅ KANSKE MAN SKA BÖRJA SNART.

Idag har jag träffat pappa och lillebror!

Ååh det var så kul. Exempelvis så blev jag bjuden på mat för typ 20 euro. Och det är typ...typ... 20 NUDELPAKET! (blir helt snurrig när jag tänker på det)


Efter maten frågade pappa om jag inte tänker plugga snart.

Då började jag gråta (helt automatiskt alltså ABSOLUT inget jag kan styra över).


...Jag har sån framtidsångest. Jag har ingen plan, jag har ingen aning om vad jag vill bli, jag vet inte ens vad jag skulle tycka om att plugga. Jag vet ingenting.

MEN EFTERSOM MAN ANTAGLIGEN BLIR SÅ JÄVLA OATTRAKTIV PÅ ARBETSMARKNADEN OM MAN INTE PLUGGAT KLART VID 30 SÅ KANSKE MAN SKA BÖRJA SNART.


(Fast okej... om jag ska tänka positivt så ringde jag mamma och bölade och hon sa att jag minsann fortfarande är mammas lilla mirakelbebis även om jag inte har någon framtid.)


(Och det känns ju skönt när man känner sig totalt misslyckad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0