Jag behöver terapi. Eventuellt.

Dataspel, Dataspel, Dataspel och... dataspel?

Det är det enda jag hört på min desk den senaste veckan.


Ett spel om att man blir uppäten av en jättetjock tjej i helvetet, ett spel där man kan vara en groda men suuperstora klor (typ xmen-klor) och samtidigt se ut som den där grodan i "the muppets"... och ja. Och sen så finns det ett annat spel där man bara hoppar runt regnskogen och får odla vad man vill. Och det är superspännande, för ena dagen kanske det inte regnar alls och då förlorar men HELA sin kokainodling. Och andra dagen kanske en massa pirater kommer till den lilla regnskogsön och förstör hela affärsverksamheter... OCH DET GÅR JU INTE!



Jag behöver terapi. Eventuellt.



(Bilden är jättesuddig så om ni inte ser det så ska jag se "sur" ut här)

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är totalt värdelös på att se sur ut. när du är arg, skrattar du då? (obs! känner många som gör så, måste vara symptom på något..)

2009-11-12 @ 23:41:58
Postat av: Jennifer

Jupp, ser klart ut som ett symptom!

2009-11-13 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0