Ibland är jag så smart att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Åh, jag har kommit på en sån himla genialisk idé. Det skulle lösa typ alla mina helpdesk bekymmer.

... videosamtal.

Förstår ni?

När jag råkade koppla bort den där killens data totalt kunde jag ju bara le lite sådär och sen skulle han inte alls va arg eller sur på mig överhuvudtaget. Eller den gången då det tog suuuuperlåååångtiiiiiid för mig att hitta en knapp i Outlook, ja, istället för att kunden la på bara sådär skulle han hänga kvar tålmodigt och bara vänta... tills jag hitta den där sablans knappen (Eftersom jag verkar som en sån söt... och schysst tjej).


... oklart om detta skulle funka på dom kvinnliga kunderna. Men ändå?


Åh. Nu fick jag en sån där känsla att jag det finns FÖR mycket smarthet inom mig.


Måste. Få. Det. Ur. Systemet.


Nu: Gossip Girl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0