Han bär bara mina kassar. Förstått?

Jag och Rasmus går  från mataffären. Han bär mina kassar (Jag var supermegasjuk och jag brukar inte annars låta killar bära min kassar... eller jo det gör jag... skitsamma... jag suger)

Rasmus: This is so not fair.
Jag: What do you mean?
Rasmus: Carriyng you're bags and stuff.
Jag(oförstående): Why?
Rasmus: For example, if you look over there, there is a SUPERHOT chick. I just looked at her and smiled and I thought I MIGHT get her number or something but she just looks at you than at me like "You have a girlfriend, bastard!" AND ITS SO NOT TRUE!!!
Jag: ... cause you're just the bag-carrier.
Rasmus: I KNOW, im just the freakin bagcarrier for god sake!!! When are people gonna understand!!!



Så om ni är en snygg tjej i Dublin, får syn på mig och Rasmus, så vill jag bara säga att han INTE är min kille.

Han bär bara mina kassar.

Okej??!!




Jag och en kasse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0