Framtidsyrken

Jag googlade "framtidsyrken" nyss.

Fem framtidsyrken:


Sjuksköterska:

Tina tänker: Hmm.. praoade som det i åttan. Bäddade sänger två veckor i rad. En gång mätte jag hur mycket en kille hade kissat på en dag. Sjukhuskorridorer är SUPERLÄSKIGA!!! Sjuksköterska... like... not!


Biomediciniska Analytiker:


Tina tänker: Jag kan inte bli något jag inte kan stava till.


Förskolärare:

Tina tänker: Aldrig. Mer. Ungar.


Fritidspedagoger:


Tina tänker: Åååh, det här påminner mig när jag har varit på "gården" tre gånger. Alla såna där pedagoger var typ ascoola och alla såg upp till dom (en hade exempelvis en tatuering...nej TVÅ! Och en tungpiercing)... eller vänta nu jag det här går inte jag är ju inte alls cool. Jag är den mest töntiga människan i hela världen (och jag är totalt emot tungpiercing just nu. Är verkligen det)


Läkare:


Tina tänker: Blod och blod och BLOD. Eller vänta har jag inte sett nån serie om det her... typ Grr...Greeey... Greeys nånting. Alla läkare där är typ SUPERSNYGGA (även fast dom haft jour i en vecka) och om jag blir läkare så får jag en skitsnygg kille efter mig (som "typ" är skild för hans fru var otrogen med hans bästis men nu återfår han kärleken med mig).



... så någon som kan fejka ett gymnasiebetyg från 17.5 till 20.0 kanske?


Snällis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0