Tina ger råd.

Måste göra mig i ordning snart.

Ska nämligen ut ikväll!

Och som vanligt har jag ingenting att ha på mig. Jag hade som plan att gå ner några kilon efter jag kommit hem från USA (ur praktiskt synvinkel)... men det har ju inte... hänt.

Nej nu får jag sluta. Jag är trött på det här. Jag har kommit på att det kanske finns en eller två 15-åriga tjejer som läser det här. Och med alla skitbloggar som bantar, förstorar läpparna och bleker tänderna vill jag säga det här:

- Det är okej att vara 15 år och oskuld.
Även om den coolaste kille ni klassen säger att ni är jordens töntar så är det helt okej. Han kommer ändå inte gå ut gymnasiet.

- Va inte avundsjuk på den populäraste tjejen på hela skolan.
Du kommer så småningom inse att hon tyckte att högstadiet  var lika jävligt, förvirrande och ångestladdat som du.

- Det är okej att ha en bmi på 20 iställer för 17!
Herregud, jag LOVAR. Okej att det säkert finns en supermodellsmal tjej som har tusen killar i er årskurs. Men det är inte hela världen om ni har lår, och rumpa och mage. Det är till och med snyggt!

Och en sak till:

Ha en superurringad tröja och puta med läpparna på Snyggast.se kommer inte ta er någonstans i livet.

Kanske ett pyttelitet uppslag i Slitz om ni har tur.

Men bortsett från det.

Inget speciellt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0