Hej!

För någon vecka sen när jag var ute träffade jag en amerikansk tjej.

Hon sa att min lillebror var megasnygg och liknade Zac Efron.

Först brast jag ut i rent skratt sen... insåg jag. Möjligheterna. Om min lillebror är lik Zac Efron? Vem är jag inte lik då?

Jessica Alba?

Kate Beckinsale?

Viktoria Silverstedt?

Tjejen i heta linjen reklamen?




Åh det känns som jag har kommit in i ett nytt kapitel i mitt liv. Där champagnen flödar och jag får hem en massa gratis kläder och gratis resor och snygga killar och... nu fick jag en idé... jag kan ha ett eget bachelor-program!

Med endast Edward Cullen look-alikes.

Jag menar... någon måste ju vilja ställa upp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0