Vadå? Är det såhär det går till?

Jag är just nu väldigt inne i "jag-är-16-och-gravid-med-en-loser-till-pojkvän-serier"

Och det gör mig så himla sentimental:

Gråtmoment 1: Tjejens kille köper ett ps3 och guitarhero istället för blöjor till bebisen

Anledning: Gråter av medlidande

Gråtmoment 2: Killen lämnar tillbaka ps3 och köper blöjor istället.

Anledning: Så himla fint och vackert!

Gråtmoment 3: Killen köper en ring för 200 spänn och friar. Tjejen säger ja.

Anledning: Det är säkert tjejens största misstag, men ändå, så himla fint!

Gråtmoment 4: Tjejen föder

Anledning 1: VADÅ ÄR DET SÅHÄR DET GÅR TILL?! Ser stjärnor och blodiga bebisar framför mig.

Anledning 2: Har men för livet.



Note:  Skaffa en katt istället.



Bild tagen från omgsocute.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0