Det var inte jag.

Nu är ännu en arbetsvecka avklarad.

Jag känner mig på gränsen till psykiskt utmattad. Ibland kan det vara så himla ansträngande att hela tiden vara superglad även om kunden framför dig är hög, full, jätteotrevlig, har damp eller inte förstår att DET ÄR STRESSIGT IBLAND.


Så. Nu fick jag det ur mig.

Och ja... ja just det. Så alla vet. Det var inte jag som tog sönder is-hinken i Fredags.

Saker bara händer. När jag är närvarande. Inget jag kan styra över.

...Och plus... is-hinken är hur lätt som helst (med lite övning) att använda utan handdtag. Vid närmare eftertanke fungerar den utmärkt som styrketräning.

(Ni kan tacka mig sen)

(Inte för jag tog sönder hinken. Men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0