Det löser sig.

Jag: Hallå! jag fick jobbet, jag flyttar till Dublin!
Cicci: Va?!
Jag: Ja... jag fick jobbet!
Cicci: Men känner du någon där?
Jag: Eh... nä.
Cicci: Har du någonstans att bo?
Jag: Eh...nä.
Cicci: VET DU ÖVERHUVUDTAGET VAD DU GER DIG IN PÅ?!
Jag: Eh...nä.

Men herregud! Måste man har allt klart hela tiden

Kompisar kommer av sig självt. Och är jag hemlös, ja då får jag väl tälta eller något! Och efter min månad av resande i USA så kan vi säga att jag blev en riktig camping-guru.

Det finns ju gröna fält överallt på Irland. Bara att välja en plats.


Kommentarer
Postat av: Johanna Medin

hej tina! haha jag kommer in och läser din blogg ibland och ser nu att du ska till Dublin, har ju bott där i 15 månader, så om du har frågor, hör av dig! Btw det är världens bästa stad, tar bara ett tag att komma in i den!

2009-08-01 @ 12:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0