Please donate money do Tina-forgot-to-pay-the-bills-fund.

Igår fick jag veta någon hemskt... super hemskt! (Det gör ont att skriva ner det typ så jobbigt är det)


... Jag har fått dröjsmålsränta. Lilla jag. Såna som jag får inte dröjsmålsränta. Jag städar och gör manikyr en gång i veckan. Jag bäddar sängen varje dag. Jag jobbar heltid. Jag går till jobbet fast jag kan ta bussen. Jag har e-legitimation på skatteverket. Såna som jag får inte dröjsmålsränta.

Vi. Får. Bara. Inte. Det.

Och det är inte mitt fel! Nej det är Halebops fel... eller Telia sonera.. helt plötsligt efter jag sa upp mitt abonnemang så får jag fortfarande räkningar för flera månader! (Helt sjukt, vem gör sånt?)

 Och ja, jag,  kanske, kanske, kanske minns att man har tre månaders uppsägningstid.

Men sånt förtränger man ju automatiskt... liksom....typ... kanske. ELLER HUR?



Någon som vet hur man går vidare i livet efter en sån här grej?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0