Ny klänning.

Fan. Vad. Jag. Är .Trött.


Igår gjorde jag det stora misstaget att köpa en biljett till företagsfesten som är på fredag.. det är nämligen dresscode.

SUPERTÖNTIGT! (Inte för jag inte tänker gå, men ändå)


Detta slutade med att jag febrilt letade efter en ny klänning i... tre timmar (efter två timmars shopping blir jag typ yr så vid dom sista minuterna hade jag nästan förlorat balanssinnet totalt).


Jag har i alla fall hittat någon nu. Tror jag. Den är rätt snygg och jag får snygga bröst I:n. Och en kille på mitt jobb sa att man kom jätte långt... bara på det!



...Han spelar tvspel 12 timmar om dagen. Men ändå. Någon slags koll borde han ha på det riktiga livet?


Eller?

Kommentarer
Postat av: Fagel

Wohooo. Företagsfest... Drick för mycket, skäll på chefen och hångla med kollegorna... Kan det bli bättre. :):)

2009-12-03 @ 07:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0