Jag=typ jättedeppig.

Jag är lite deppig just nu.

Varje gång jag blir deppig tänker jag "Ååh nu skiter jag i det här! Jag ska typ skita i allt, precis allt. Jag ska sluta raka benen och jag ska sluta duscha och sen så ska jag absolut inte bädda sängen, NOO MORE!!!!!!"


Sedan kastar jag runt täcket och lakanet och kuddarna runt om i rummet (Vem bryr sig, jag skiter typ... i allt!) och sedan så slänger jag ALLT mitt smink i golvet (Även om jag vet att min face-ögonskugga kan slås sönder och att det kommer bli fläckar som aaaldrig går bort från min vit-beiga heltäckningsmatta).

Efter det slänger jag ingen dörren (typ jättehögt) och tänker för mig själv, "Fan vad bra jag är, jag typ skiter i allt!!!! Typ allt skiter jag i!!!".



... 1 minut senare springer jag in i rummet tar upp allt smink, säger förlåt till mig ögonskugga från face och bäddar sängen som vanligt. 



... obäddade sängar ger mig ångest

 (Och vet ni hur lång tid det tar att ta bort ögonskuggsfläckar från en vit-beige heltäckningsmatta, eh just det!)


 

Kommentarer
Postat av: Fagel

Alla former av utlopp är bra, även om dom bara varar i ett par minuter. :)

2009-12-16 @ 08:35:20
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0