"Jag tränger ikke vad du säger, Jag er Norsk, du prater for fort!"

På festen pratade jag och en tjej till en kille på mitt jobb.

Eller ja... jag pratade henne. Ni ver hur det blir när man är full!

"Neeeej  men heeeeeej, schaaaa, fan vad party det är här inne, så ni är ihop, schååååååååååå gulligt? Har ni kul eller? Jag ar ascccchhkuuuul! Schkaaa ni inte dansa? Kom ingen då!"

Och sen gick jag och dansa.

Men det var en grej jag inte kunde sluta tänka. på. Hon var så himlans tyst. HON KANSKE INTE GILLAR MIG? Inte för jag inte är en gillbar person men ändå. Man vet ju aldrig. Värre saker har ju hänt (typ krig och svält och sånt).

Tillslut kunde jag inte dansa mer och gick tillbaka.

"Uurschäkta för förut, var inte meningen att tränga mig på."



Då är hon tyst i 10 sekunder. Sen säger hon:


"Jag tränger ikke vad du säger, Jag er Norsk, du prater for fort!"



...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0